luni, 2 august 2010

Tie iti dau inima


Versuri:
Tie iti dau inima
Tie iti dau viata mea
Tie Isuse ma inchin
Regele meu! (bis)

Prea mult in lume am trait
Prea mult in ea am ratacit
Prea mult in ea am cautat
Fericirea in pacat,dar nu am gasit
Cu inima franta,cu duhul zdrobit...
Ma intorc(ma intorc)... sa fiu mantuit! (bis)

Tie iti dau inima
Tie iti dau viata mea
Tie Isuse ma inchin
Regele meu! (bis)

Cu tot ce sunt ma inchin
Cu tot ce am astazi vin
Cu tot ce pot vreau voia sa fac
Si in orice zi sa-ti fiu pe plac
Primeste-ma Doamne,sfetnic implinit
Ma intorc(ma intorc)...sa fiu mantuit!

Tie iti dau inima
Tie iti dau viata mea
Tie Isuse ma inchin
Regele meu! (bis)

Tie iti dau inima
Tie iti dau viata mea
Tie Isuse ma inchin
Regele meu!Regele meu...

Tie iti dau inima(inima)
Tie iti dau viata mea(viata mea)
Tie Isuse ma inchin
Regele meu!Regele meu (x3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu