luni, 2 august 2010

Dar ce voi spune?


Versuri:
As vrea sa numar clipele...
Dar timpul trece-n graba...
Minute ce-au trecut s-au irosit...
Am spus ca sunt al Lui Hristos...
Dar Domnul inc-asteapta...
Sa fiu al Lui cu totul daruit...
Si cate,Doamne nu ti Ti-am spus?
Si cate nu Ti-am promis?

Dar ce voi spune cand pe nori
Tu vei veni in slava invelit?
Am fost un las si am fugit...
Mereu m-ai binecuvantat
Si totusi doar la mine m-am gandit
Si Te-am uitat si m-am ferit

O lume-ntreaga zace-n chin
Tanjind dupa speranta...
Dar cine oare le-o va oferi?
Cum pot sa stau nepasator?
Cand eu am primit viata?
Cand altii mor,cum pot fi fericit?
Tu ne iubesti la fel pe toti...
La cruce ai dovedit!!!

Dar ce voi spune cand pe nori
Tu vei veni in slava invelit?
Am fost un las si am fugit...
Mereu m-ai binecuvantat
Si totusi doar la mine m-am gandit
Si Te-am uitat si m-am ferit

Dar ce voi spune cand pe nori
Tu vei veni in slava invelit?
Am fost un las si am fugit...
As vrea sa-mi spui cand vei veni
Ca am facut ce-a trebuit sa fac...
O Doamne vreau sa-Ti fiu pe plac...
As vrea sa-mi spui cand vei veni
Ca am facut ce-a trebuit sa fac...
O Doamne vreau sa-Ti fiu pe plac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu